Dra mig baklänges och välkomna mig åter!

För så är det, Johanna är tillbaka (men denna gången för att stanna.) Lade för inte så längesedan ner min tidigare blogg pga brist på tid, men eftersom detta resulterade i att jag blev mer rastlös än normalt så kan jag ju nu konstatera att jag bara måste ha en blogg- så enkelt är det;)

Kort om mig-ännu en gång *suck* 

Johanna Else Maria Högenberg (tänk inte ens tanken att söka upp mitt nummer på eniro..grr) född år 1993 i Göteborg. Flyttade med min mamma och bror till de småländska skogarna (blä!) som 12 åring och bor nu här för tillfället. Slutar nian om nästan exakt en månad och kommer dra mig tillbaka till Göteborg under sommaren för att börja gymnasiet. Hm..vad mer. Just det, jag har två systrar och fyra bröder, alla är inte ''hela'' då förstås. Har inte mycket som fyller upp mitt liv med glädje förutom då mina tjejer:) och allra närmst mitt hjärta vilar Lydia.
Bandet Tokio Hotel fyller mig med värme och dunkar i mina lurar dagarna i ända, snart blir det att åka och se dem:)<3
Skall försöka uppdatera bloggen varje dag, önska mig lycka till och börja nu gärna läsa ännu en blogg lite då och då, för mig skulle det definitivt inte skada;)

 
-Garanterat den snyggaste bild ni kommer se idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0