Vad tycks?

Vad tycker ni där ute om min nya header? Najs eller bajs?:P Jag fixade till den i morse; en bild av mig, omringad av mina två stora passioner;). Dock har jag en känsla av att min blogg känns lite mörk, grå och tråkig liksom? Vad tycker ni?
Aja, får duga så länge i alla fall:)

I kväll är det final i Eurovision Song contest, jag jublar, jag jublar!!:D Självklart hejar jag på Malena, men jag ska ju rösta också..hm, vilket land gillar jag mest? (eller rättare sagt vilken låt gillar jag mest?)

Tyskland- Svängig låt och het sångare, lätt och härlig text att sjunga med till
Ukraina- Najsig refräng och heta dansare, dock ser sångaren ut som enbimbo (se tidigare inlägg), tuff video, överraskande bra live;)
Norge- Gillade låten till en början, har börjat tröttna på fioler allt för mycket nu:/, sångaren är i alla fall charmig
Grekland- skön låt, bra att dansa till, lite småsnuskig sångare dock
Azerbadjan- Svensk sångare (arash). söt kvinnlig sångare, sjukt snajsig låt, bra att dansa till;)
Sverige- Bäst! Såklart:) Har börjat falla för opera, Malena är ju hur go och vacker som helst. Dock tror jag inte hon vinner, men jag tror faktiskt att hon kan hamna bland topp-placeringarna vilket jag naturligtvis hoppas;) DÄMPA kördansarna som sjunger då och då i låten:S

Dessa är mina sex favoriter så att säga, men många andra är ju också bra såklart;) Vet faktiskt inte om någon av dessa bidragen vinner i år. Kan ju in princip vara vilken låt som helst, grannländer brukar ju oftast rösta på varandra. Och detta året är det ju uppdelat så att juryn har 50% av rösterna och folket 50%;)

All lycka till deltagarna;)
Vilket bidrag hoppas ni på?

Kram!

Kommentarer
Postat av: sarah

jag tycker din header vart jätte snygg bättre än min iallafall tycker jag.

jag hejar på spanie eftersom jag är halv spansk och jag diggar låten



kram sarah

2009-05-16 @ 18:13:23
URL: http://sarahfara.blogg.se/
Postat av: CKlang

din layout på bloggen är snygg!:)

Kul för Norge att dem vann igen haha, vi är ju ändå delaktiga i priset när vi bor i Norden!:)

2009-05-17 @ 20:21:30
URL: http://klang.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0