Förändring?!

Har tvillingarna Kaulitz bytt stil (:O)? Detta gör mig fundersam..hiss eller diss? jag tycker dock det inte är så snyggt, hoppas detta inte är långvarigt.

Text på hemsidan: iloveradio.de, som faktiskt bevisar att rykterna är sanna.

   

The ILOVERADIO.de-exclusive photos of the new style of Bill Kaulitz in early March 2009 caused a stir at Tokio-Hotel-Fans around the world.

Two months later, again today ILOVERADIO.de exclusive new photos of the Kaulitz Twins-present - again from an exclusive event in the fashionable Berlin Puro Sky Lounge, with new or refined styles - see above.

With the new shots, Tom Kaulitz more glances draw a brother Bill. Reason: The guitarist came on Friday (May 8, 2009) "topless" for the concert until midnight Knowles.

(Den ILOVERADIO.de-exklusiva bilder av det nya formatet av Bill Kaulitz i början av mars 2009 orsakade uppståndelse på Tokio Hotel-fans runt om i världen.

Två månader senare, återigen i dag ILOVERADIO.de exklusiva nya bilder av Kaulitz Twins-nu - återigen från en exklusiv händelse i fashionabla Berlin Puro Sky Lounge, med nya eller raffinerad stilar - se ovan.

Med den nya skott, Tom Kaulitz mer blickar fästa en bror Bill. Orsak: De gitarristen kom på fredag (den 8 maj 2009) "topless" för konserten till midnatt Knowles.)

DAGEN I SIN HELHET:

-Jag och min goda vän (supergoda!) Thilda var på en spännande tampongjakt i skolan idag. inga kommentarer om den saken. Puss på Lydia, min gumma som måste krya på sig!

 
Thilda & Lydia i ett nötskal

Take care!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Guuuud va fin blogg du har tjejen =) <3

2009-05-16 @ 13:33:28
URL: http://feliciaaamariaaa.blogg.se/
Postat av: Thiildaa

TAMPONG JAKT är ngt som inte händer varje dag inte ;) <33

2009-06-08 @ 17:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0