Håriga jag.

Sitter just nu och kollar igenom bilder sen i somras, hittade självklart en massa egobilder (ja, jag var sån då:P) Himmel, jag ändrade frisyr minst fem gånger under hela sommaren. Jag är inte riktigt klok...se bara!

         

1. Blond 2. Hårförlängningen flög på..brunett med lugg 3. Ljusbrunett med lång lugg 4. Rödtott 5. Hårförlängningen flög av och den bruna färgen flög på..igen 6. Hårförlägningen flög av, blev mer naturlig färg med ljusa slingor. (ursäkta de röda ögonen)

Nu sitter jag och funderar på vilka frisyrer jag haft under hela årskurs nio, det har varit av och på mer hårförlägning..brunett mestadels; ljusbrun, rödbrun, mörkbrun, svart, mörkbrun igen, ljusbrun igen och i tisdags färgade jag håret igen..nästan svart.

Usch, jag är verkligen patetisk.

Vilken hårfärg skäms ni mest över, eller har ni färgat håret över huvud taget?

Pussar!



 

Kommentarer
Postat av: HANNAH

SV: Tack!!

2009-05-29 @ 09:42:10
URL: http://hannahstone.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: Imorgon ska jag på vidare utbildning som danslärare, sen ska jag lägga mig i en park med en vän och bara glassa i solen haha :D



2009-05-29 @ 14:35:18
URL: http://nokbin.blogg.se/
Postat av: - LYDIA

sån är du fortfarande ;) haha skoja gumman,

fin du gjort din blogg nu, :)

den är borta

2009-05-29 @ 21:22:17
URL: http://lydiacarlson.blogg.se/
Postat av: Thiildaa

5 e FIIINAST :):):):)<33

2009-06-08 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0