Ploj-foto

Sådär ja, nu har niorna på våran skola också klarat av biten när det gäller avslutningsfotona också:P. Fotot där man får se hur sjuk ut som möjligt. Tror faktiskt att våran klass lyckades, trots alla sura miner och allt tjabb angående vårat tema. Men alla var verkligen fula, så det funkade nog..trots allt xD.

Själv låg jag i några av killarnas knän och fick typ kramp i benen:S, eller aa, jag vet faktiskt inte riktigt hur jag låg..hm;).
I alla fall, jag hade på mig en bikini ( i och med att det var ''bad'' tema som var tänkt från början) sen så hade jag ett par simglasögon och supertuperat hår:O, såg ut som  lejonkungen själv. Sen så kletade JB in min näsa och mina kinder i vit färg (skulle föreställa solkräm) och en vit smiley på magen. Resultatet blev..typ en prostituerad leopard-gris med afro, heh.

Efter fotograferingen så hade jag (självklart) fått tid hos läkaren angående mina utslag på kroppen:P. Min vanliga tur givetvis, att man-helt vit i fejset-ska behöva gå till sjukhuset. Klart som fan att läkaren tror att jag är sjuk då xD. Men jag klarade mig, mamma puttade in mig på toan innan läkarbesöket och in princip tvingade mig att skölja bort all färg.

Väl klar hos farbror doktorn (som jag fick klä av mig inför:S) hämtade jag och mamma ut min medicin som jag kommer somna av tydligen, och som får eksemen att sluta klia och i stället läka. Sen så var det drygt endast 45 min kvar av skolan så morsan tyckte det var onödigt att jag skulle åka tillbaka;) go mamma! Istället stannade jag i stan för att fika med bästaste Joel:). Mycket mys och skratt! Runt fyra tiden drog jag mig mot barngymnastiken (suck) där jag är ledare, tur att det var sista gången idag..hjälp xD

Vad hade ni för tema/ vad var du utklädd till på erat avslutninga-foto?:D

Kramar

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: tack så jätte mycket :D

2009-05-18 @ 20:57:28
URL: http://naaathalies.blogg.se/
Postat av: sarah

när jag gick i nian så var vårt thema vad vi ville jobba med som stor hehe :p



kram sarah

2009-05-18 @ 21:15:23
URL: http://sarahfara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0