Home, sweet home

Nu är jag hemma efter ett par härliga dagar uppe i Skellefteå:D. Dock vill jag inte vara hemma:(..jag vet inte varför, men det är bara så tråkigt här:S Jag vill flytta nu, nu, NU! Jag menar, det är ju ändå ett tag tills mitten på Augusti. Skall lämna Småland runt den 10e Augusti, äntligen blir det tillbaka till Göteborg:D!

Blev ingen skola idag pga att jag komhem rätt sent igår, jag är hur strött som helst. Blev inte mycket sömn där uppe, men vill ju umgås hela tiden ! xD På vägen upp så åkte vi nattåg (vilket jag tidigare aldrig gjort) det var sjukt najs:). På vägen hem så åkte vi dubbeldäckare vilket jag heller aldrig gjort. Så där slog jag två flugor i en smäll!

Nu längtar jag så fruktansvärt till sommaren då jag ska på läger uppe i Örnsköldsvik, kolla här.
Det blir nog också najs;)

Nu skall jag ta mig lite glass och ett glas pepsi och fortsätta mitt pluggande tillsammans med härlig TH-musik!

Pussar



Tog några bilder i väntan på bussen härom dagen;)

ARON, you are the best!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

snygging johanna ;)

2009-05-25 @ 20:26:53
URL: http://kisskissbangbang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0