Hemma och sjukar.

Jaha, då var det dags att missa skol-dansen igår:( för här har man helt plötsligt blivit sjuk, helt utan förvarning. Det började under natten till igår (torsdag) med att jag hade himla ont i öronen, jag lipade som ett litet barn och fick inte alls särskilt mycket sömn. Men, trots det så skulle jag till skolan i och med att vi hade nationella i Tyska..så, dum som jag är kliver jag upp och drar mig till skolan, utan att säga till mamma. Men efter nationella (som vi hade klockan 8.00) så brast det, jag grät och jag grät..sprang till skolsyster och hade feber. Hon frågade varför jag gick till skolan, sen så ringde hon till mamma som fick komma och hämta mig.

Väl hemma så ramlade jag i sängen, klockan var då runt halv elva, sov till klockan fyra, då jag vaknade och trodde jag skulle dö, när jag ställde mig upp så blev jag yr i skallen och bara föll ihop i en hög på golvet. Sen ringde jag mamma och lipade (..igen) berättade att jag skulle dö, så hon slutade tidigare från jobbet och kom hem. Hon konstaterade att jag hade runt 40 graders feber, så vi åkte in til akuten. Dock vet dom inte vad det är, antagligen är det något som bara berör mig och att det alltså inte smittar någon annan (läskigt) eller så har jag dåligt immunförsvar med tanke på att jag blir sjuk så ofta (läskigt..igen) så vilket det än är så är det läskigt, jag vill vara frisk och pigg som alla andra! Men tanterna och gubbarna på sjukhuset ska ta prover på vad det kan vara, *suck*.

..detta är mitt roliga liv, hoppas jag blir frisk tills i morgon kväll då det är Balders med tjejena<3.
Nu ska jag gå och knarka piller och leva på pepsi. God morgon för er, god natt för min del!

Hur ser eran dag ut?

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0