Gårdagen(kvällen/natten) i helhet

Fjollade runt på Balders igår kväll/natt med bästaset tjejorna:D Det var väl kul, mycket skum som både förstörde frisyren och gjorde så att jag halkade stup i kvarten. Dock var där mycket folk, både för och nackdel..jag fick ägna kvällen åt att springa unt och leta efter människor hela tiden, antingen var det den ena som sprungit bort, eller så var det någon som ingen alls hade sett på flera timmar, allt var lite mer eller mindre kaotiskt (xD) men jag klarade det. Dock fick vi åka hem utan Malin som vi inte sett på flera timmar, hon tog bussen istället, lilla gumman:P.

I morse blev jag väckt vid halv nio tiden, jag älskar verkligen min familj (..NOT) anledningen var att jag, klockan tio skulle vara hos Anette och fixa naglarna, weei! Mamma bjöd på det, fast det borde varit jag som bjudit henne iom att det är självaste mors dag idag, vilket jag naturligtvis glömt..jaja. Jag steg i alla fall upp, fast med världens huvudvärk och illmående, det hjälpte ju inte heller att det är typ 1000 grader varmt ute. Men fransk manikyr blev det och nu sitter jag här och hålle på att lära mig skriva på datorn med dom.

På tal om naglar så har jag nu fått tillbaka min moppe från verkstaden..weei!

Nu ska jag dra och få i mig lite korv, harre!:)

Kommentarer
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

Hej! Gillar du dans?



Jag har en tävling just nu på min blogg där du kan vinna 2 biljetter till Galapremiären av filmen Streetdance 3D!



http://shortys.se/2010/may/vinn-2-biljetter-till-galapremiaren-av-filmen.html

Kika gärna in i min blogg och var med :)!

2010-05-18 @ 11:14:41
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0