Dags att gråta kanske?

Yepp, Marlena Ernman gick vidare..inget snack om saken (visste ändå att hon skulle det:p).


Nationella i matematik i eftermiddags, den platsade jag på ett VG, är väl hyfsat nöjd. Dagen var till en början varm och glad, trots att jag missade första bussen med en millimeter. Men när jag - efter provet, väntade på mamma så spöade regnet ner. Jag älskar regn, det har jag kommit fram till. Regn är bra, regn är härligt, regn är..vatten:D. Så sant så, man blir så där härligt blöt över hela kroppen, håret droppar och man känner sig som en deltagare i robinson. Regnet varade inte länge. Jag vill ha mer regn, men mycket sol så att man blir brun! Dock kan man ju faktiskt inte få allting man ber och bönar om i livet. Det märke jag när jag var hemkommen. Dags att sätta sig ner och se hur de framtida ekonomiska tillgångarna kommer se ut när jag flyttar hemifrån innan höstterminen sätter fart. Blir nog att skaffa ett extrajobb. Kan ju inte bara leva på studiebidrag, underhåll och inackorderingstillägg..det blir ju bara sisådär runt 4000 kr i månaden. Då får jag tänka på att jag ska betala hyra för att jag bor inneboende, köpa mat och allt sånt.


Hemskt..jag börjar bli stor:O



Glad nyhet:

Det ryktas att Tokio Hotel släpper sitt nästa album den 26 Juni, först att paxa den blir jag! Dags att gråta lite glädjetårar en stund. Nej, så patetisk är jag inte xD


Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0